خب جواب این سوال هم مثبت است اما با مقداری ملاحظه.
در این مقاله به سوال متداول دیگری در زمینه آموزش سئو می پردازیم. برگردیم به سال 2003 ، زمانی که گوگل اختراعی بنام “امتیاز متن برپایه آپدیت بودن محتوای آن” را به ثبت رساند. این اختراع اینقدر مهم است که خودش شامل کلکسیونی از اختراعات کوچکتر است و سال ها توسط گوگل استفاده شده است.
تعدادی فاکتور وجود دارد که باعث می شود مطالب جدید و آپدیت کردن مطالب قدیم، در سئو سایت شما نقش بازی کنند.
مطالب جدید باعث ترقی رنکینگ می شود.
مطالب جدید باعث افزایش رنکینگ در SERPs می شود و در عرض چند روزبه صدر رنکینگ نزدیک می شود (قبل از اینکه بنا به فاکتورهای دیگر نزول کند یا ثابت بماند).
مطالب بیشتر=متن بیشتر
به یاد داشته باشید که مطالب بیشتر شانس بیشتری به شما برای بالا بردن رنک خود در موضوعاتی خاص را می دهد.
مطالب جدید لینک ها و اشتراک گذاری ها را جذب می کنند.
برای اینکه سایت خود را در کورس نتایج جستجو قرار دهید بایستی لینک ها و اشتراک گذاری ها را به سمت سایت خود سوق دهید. مطالب با کیفیت و جدید این کار را انجام می دهد!
آپدیت کردن مطالب قدیم، جان تازه ای به آنها می بخشد.
تمامی تولید محتوایی که در بالا در موردشان صحبت کردیم اگر آپدیت نگه داشته نشوند فقط هدر دادن وقت است!
مطالب خود را بروز نگه دارید تا همچنان ترافیک و اشتراک گذاری ها را جذب کنند.
اضافه کردن مطالب بیشتر، شانس بیشتری به مطالب قدیم میدهد.
هنگامیکه شما مطالب جدیدی اضافه می کنید و به مطالب قدیمی ارجاع می دهید این فرصت را به مطالب قدیمی می دهید که رنکینگ خودشان را بهبود ببخشند.(کاری که بنده همواره در مقالات سایت نیو سئو انجام می دهم.)
احتیاط…
اگرچه گفته شد که مطالب جدید برای سئو مفید اند اما این به این معنی نیست که شما نمیتوانید رنک یک سایت راکد را بهتر کنید.
در واقع انجام اینکار تا حدودی سختتر است که کاربران را راغب کنید بازهم به مطلب موردنظر شما مراجعه کنند.
نظرات شما عزیزان: