استراتژی های ساخت بک لینک

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 198
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 328
بازدید ماه : 1301
بازدید کل : 39892
تعداد مطالب : 435
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

چهار شنبه 29 فروردين 1403

استراتژی های ساخت بک لینک

کاملاً واضح است که بک لینک ها یکی از سه عامل مهم رتبه بندی گوگل هستند و احتمالاً در حال حاضر نیز همینطور خواهد بود.

پیوند از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر، رأی اعتماد، اعتماد و اعتبار محسوب می‌شود.

این افزایش اعتبار می تواند به معنای رتبه بالاتر در SERP ها باشد و منجر به افزایش دید وب سایت و ترافیک بیشتر شود. با این حال، گوگل با همه پیوندها به یک اندازه برخورد نمی کند و ایجاد بک لینک های اشتباه (لینک های سمی) می تواند به جای کمک به رتبه سایت شما به آن آسیب برساند.

در اصل بک لینک ها بهتر است که:

  • توسط نویسنده مطلب ایجاد شده باشند
  • از سایت های مرتبط و معتبر به دست آمده باشند.
  • پولی یا حالت اسپانسری نداشته باشند (شامل لینک هایی که در اثر محصولات جایزه ای به دست می آیند).

بک لینک های درست می توانند به شدت استراتژی های سئو شما را تقویت کنند و روش های بسیار زیادی برای به دست آوردن لینک های عالی وجود دارد. اما ما باید از کجا شروع کنیم؟

  1. لینک سازی منبع

وقتی به روش های مختلف برای دریافت بک لینک فکر می کنم، بیشتر تکنیک های بزرگ و پیچیده به ذهنم می رسد. اما یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد بک لینک استفاده از لینک های منبع است.

برای اینکه بتوانید از این فناوری به طور موفقیت آمیزی استفاده کنید، باید تعیین کنید که چگونه کسب و کار شما می تواند ارزشی برای مخاطبان ایجاد کند. سپس باید صفحات منابع عالی ایجاد کنید تا بتوانید بک لینک های با کیفیت را از سایت های وابسته معتبر دریافت کنید.

نمونه های رایج از صفحه های منبع آنلاین شامل این موارد هستند:

  • سایت های گردشگری و سفر
  • دانشگاه ها
  • سایت های وابسته به دولت

شما می توانید با تحلیل کردن مشخصات لینک رقبای خودتان و استفاده کردن از فرصت های لینک سازی آن ها، فرصت های خوبی را شناسایی کنید. ابزارهای زیادی برای انجام این کار وجود دارند که با یک جستجوی ساده لیست آن ها را می توانید به دست آورید.

  1. لینک سازی با لینک های شکسته

لینک سازی با استفاده از پیوندهای شکسته، یعنی یافتن صفحات قوی که دارای پیوندهای خارجی ساخته شده به صفحات شکسته هستند.

اگر شما می توانید لینک های شکسته ای را پیدا کنید که به صفحه های 404 ختم می شوند و بتوانید محتوای جایگزینی را ارائه کنید که به خوبی محتوای قبلی و یا حتی بهتر از آن باشد، قطعا می توانید خیلی سریع بک لینک های عالی به دست بیاورید.

شما باید مطمئن شوید که محتوای شما مشابه محتوای قبلی است (یا مایل به ایجاد محتوایی مشابه با محتوای قبلی باشید). با استفاده از این تکنیک می توانید بسیار موفق باشید زیرا نه کاربرانی که شناسایی می کنید و نه وب سایت هایی که شما شناسایی می کنید نمی توانند از صفحه 404 استفاده کنند. شما به مدیر وب‌سایت کمک می‌کنید لینک‌های بد سایت خود را کاهش دهد و محتوای خوب را جایگزین آن‌ها کند، بنابراین آنها آماده استفاده از پیوندهای شما هستند.

  1. ذکر برند بدون لینک

با توجه به ذکر برندهای مختلف توسط مجلات و ایستگاه های رادیویی آنلاین محلی، یا ذکر برندها در مراجع آنلاین یا نظرات کاربران، اغلب دیده می شود که نام یک برند بدون استفاده از لینک آن

در حالت ایده‌آل همه ذکر نام تجاری باید با پیوندی به وب‌سایت شما همراه باشد، اما همیشه اینطور نیست. در این مورد، نام برند در واقع بدون پیوند بیان می شود.

لینک تامین کننده

اگر محصولی را به دیگران بفروشید، شانس بسیار خوبی برای دریافت لینک رسمی بسیار خوب به وب سایت خود دارید. در حال حاضر، بسیاری از وب سایت ها از این استراتژی ساخت بک لینک برای افزایش نفوذ و رتبه خود استفاده می کنند.

بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان صفحات "از کجا خرید" یا "از کجا منبع" را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

در واقع، در این حالت، سازنده مکانی را به کاربران نشان می دهد که می توانند خرید خود را انجام دهند. همچنین اگر تولید کننده محصولی هستید، می توانید به این لیست مراجعه کرده و لینک آن را دریافت کنید.

شما باید فهرستی از تأمین‌کنندگان خود با وب‌سایت‌هایشان داشته باشید، و با هر یک از آنها، صفحه‌ای را پیدا کنید که در آن منابع آنها فهرست شده است.

اکنون باید این صفحه را پیدا کنید و ببینید که نام شما در آن نیست. چه کاری باید انجام دهید؟

این مشکل احتمالا عمدی نیست. شما باید با شرکت مورد نظر خود مکاتبه کنید، صفحه خود را به اشتراک بگذارید و از آنها بپرسید که چه مراحلی را باید دنبال کرد تا پیوندهای وب سایت خود را در این صفحه فهرست کنید. معمولاً فقط ارائه اطلاعات تماس کافی است.

اگر نمی توانید صفحه فهرست تامین کنندگان یک وب سایت را پیدا کنید، می توانید به روش های دیگری با آنها همکاری کنید.

  1. لینک ارتباطات تجاری

آیا شما عضو یک انجمن صنفی هستید؟ مثلا عضوی از اتحادیه صنفی یا تخصیص صنعتی؟ در این صورت، ممکن است شانس بسیار خوبی برای دریافت پیوند داشته باشید.

از بسیاری جهات، این شبیه به استفاده از پیوندهای تأمین‌کننده است، اما صرفاً بر اساس حضور محصول یا صفحه فهرست منابع سازنده نیست.

شما باید فهرستی از تمام ارتباطات تجاری که در آنها عضو هستید همراه با وب سایت های آنها داشته باشید. سپس می توانید صفحه «اعضا» یا موارد مشابه را در این سایت پیدا کنید معمولاً این صفحه فهرستی از اعضا است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 8:59

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::